Keepen met een doel
Zoek je product:

Informatie

Veelgestelde vragen

Heb je nog een vraag over de Keepen met een Doel Webshop? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen zitten, neem dan gerust contact met ons op via contact!

Jullie verkopen wel mijn merk handschoen maar mijn model zit er niet tussen, kan ik die via jullie bestellen?

Jazeker! Keepen met een Doel heeft een selectie gemaakt van de modellen van de aangeboden merken. Daarnaast kan Keepen met een Doel alle modellen van de aangeboden merken bestellen voor de klant. Dus wil je graag een ander model keepershandschoenen? Twijfel niet en neem contact met ons op via het contactformulier op de informatie pagina.

Ik wil graag een ander type kledingstuk maar wel van een merk dat jullie aanbieden, kan dat?

Jazeker! Keepen met een doel heeft een selectie gemaakt van modellen van de aangeboden merken. Daarnaast kan Keepen met een Doel alle modellen van de aangeboden merken leveren aan de klant. Dus wil je graag een ander shirt of broekje? Twijfel niet en neem contact met ons op via het contactformulier op de informatie pagina.

Kan ik mijn bestelling in zijn geheel of gedeeltelijk retouneren?

Jazeker! Na ontvangst van het door u bestelde artikel, hanteren wij een termijn van 7 werkdagen om het retour te kunnen sturen.
Binnen deze 7 werkdagen kunt u zonder opgaaf van reden het ontvangen product retour sturen en/of ruilen, mits deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het product.
Doe altijd een doos of envelop om het retour te zenden artikel, we adviseren je hiervoor de orginele doos te gebruik.

Bedrukte producten kunnen wij helaas niet niet retour nemen.
Kijk voor meer informatie over retouren op de informatie pagina bij Retouren.

Krijg ik meteen bericht van mijn bestelling via de mail?

Direct na het plaatsten van je bestelling ontvang je een mail met een orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Kijk even in je ongewenste mail. Mocht de mail daar ook niet inzitten, neem dan contact met ons op!

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen als ik vandaag (voor 17.00u) bestel?

Alle handschoenen, kleding, materialen en ballen zullen altijd tussen de 1 en 5 werkdagen verzonden worden. Ons streven is om de bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen. Wanneer het product op voorraad is, zal het de eerstvolgende werkdag na de bestelling al verstuurd worden. Mocht het product bij de leverancier tijdelijk niet op voorraad zijn, dan neemt Keepen met een Doel direct contact met u op.

Kan ik mijn handschoenen of keepershirt ook bedrukken met mijn eigen naam en nummer?

Jazeker! Bij elk artikel dat bedrukt kan worden staat het op de productpagina aangegeven. Je kan direct invullen welke tekst en/of nummer je er op wilt hebben. De bedrukking op keepershandschoenen op een witte polsbandage zal standaard met zwarte letters bedrukt worden. Als de bandage zwart is, zullen de letters standaard wit zijn. Wil je het in een andere kleur bedrukken? Dat kan natuurlijk. Neem dan contact met ons op via het contact formulier.

Bedrukkingen op gekleurde en witte shirts zullen in een standaard zwarte bedrukking zijn. Op zwarte en donkere shirts zullen de letters en cijfers in het wit gedrukt worden. Wil je het in een andere kleur bedrukken? Dat kan natuurlijk. Neem dan contact met ons op via het contact formulier.

Bedrukte artikelen kunnen wij niet retour nemen. Keepen met een Doel neemt de tekst letterlijk over die de klant doorgeeft bij een bestelling. Controleer deze dan ook goed!

Niet alle handschoenen hebben evenveel ruimte om te bedrukken. Bekijk deze ruimte goed. Als de aangeleverde tekst te lang is en deze niet in de ruimte past, nemen wij contact met je op!

Heb je speciale bedrukkingswensen? Laat het ons weten via het contactformulier op de informatie pagina bij contact.

Als ik een groot aantal producten bestel, kan ik dan meer korting krijgen?

Keepen met een Doel zet zich in voor de beste service en advies. Daarnaast streeft Keepen met een Doel de producten ook zo goedkoop mogelijk aan te bieden. Mocht je interesse hebben in een groot aantal producten, dan maken we graag een offerte voor je. Neem contact met ons op via webshop@keepenmeteendoel.nl.

Ik heb een klacht over een product, waar kan ik terecht?

Wanneer je een klacht hebt over een product stuur dan een mail naar webshop@keepenmeteendoel.nl. Vermeld in de mail je ordernummer, een omschrijving van je klacht en als het mogelijk is een foto van de klacht. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. 

Heb je het antwoord niet kunnen vinden op je vraag? Neem contact op via webshop@keepenmeteendoel.nl